Followers

KLIK2....

Sunday, March 27, 2011

bertudung labuh xsemestinye baik...

as salam semua..
tajuk entry cam emo kan..
tp tu la hakikatnye..
ermm..
kdg2 org yg xpkai tudung tu ag baek dr yg bertudung..
myb xsemua bgitu..
tp bak kate pepatah..
kerana nila setitik habis susu sebelanga kan..
ermm...
nmpk baik...TP...
ske menyalahkan org...ckp belakang..
kat dpn tunjuk baek..
kat blkg ckp pasal org tnpa usul periksa..
salah kah aku yg dmam xmo pg pd mereka..
Ya memang betul susah nk bg org paham kite,..
tp xda ke ckit smpati tk diri ni yg tgh dmam..
trun naek tgge yg tinggi ditgh panas...
if jd ape2 pd diri ni spe nk tanggung...
jwb msg pliz elok2..
aku pon ad ati n perasaan..
ble aku gagahkn diri tuk prgi mreka kata da balik..

adakah ini hanya perasaan aku semata2...
tp aku dapat merasakan mereka mengata pasal aku...
let ALLAH repay what have u did...

4 comments:

Diya Edhayaa said...

juz ignore it dear.. dorg mengate pn, kite yg dpt pahala.. ssguhnya Allah Maha Mengetahui..

mimie =) said...

yup..tgh ignore la ni...
hahhaha...dgn org dmam pon nk cri pasal..

cik wewen said...

strongly agree...the saying goes''don't jugde the book by its cover''.....be tough!!!

mimie =) said...

tu la...jgn cpt percye n anggap org tu baek dr segi pemakaian diorg je..