Followers

KLIK2....

Wednesday, March 2, 2011

AKU MMG GILA TRAFIK ! SO WHAT ??


ermm..
ni 1 ag segmen abg ben mimie nk join..
nk tau klik la kt banner tu xpon di SINI..

so ape yg korang kne buat ialah...
ceritakan pengalaman korang tntg kematian yg mengingsafkan..
erm..

dulu la mse kck2 mse arwah tok ngn wan meninggal..
due mninggalkan kesan kat dlm ati mimie..
tok mimie rapat sgt2..
wan lak mimie pnh jge die..
mndikan bg mkn..bsuh die..
ermm..
arwah tok meninggal xigt da ble..
tp beberape ari after UPSR...
sdey sgt2..
arwah wan lak mse 11 aribln 6..(bufday adk mimie..esok tu bufday mimie)
ermm..
mse tu kat ostel..
sdey sgt2..

pastu peristiwa kemalangn yg pnh belaku kat malaysia ni..
takutkan..
pastu kes2 kematian mengejut la..
errmm.
takut sgt2..
sjak tu mimie sdar kite idop sementara je..
org yg plg cerdik adlh org yg igt pd mati..(kate2 dr spe xigt..)
so berigt lah kite sntiase..
minta maaf lah pd semua org yg pnh kite sakiti.
dan juga pd ibu bapa kite..
*ma ayh atin minta maaf..atin syg ma ngn ayah..

8 comments:

cik_hani said...

salam ziarah..da follow cni =))
takziah ea buat ampa wlaupon da lma jadi..yep kematian itu pasti jadi kita kena beringat.. =))

mimie =) said...

thankzz

apisv2 said...

slm kunjungan..

aku memang gila traffik

mimie =) said...

thankzzz

Faztee Danisha said...

slm kunjungan..nape susahnye nak follow kamu..banyak lk pswrd kene..apsl ek

Sunah Mohammad said...

al-Fatihah untuk arwah..

mas.saari said...

singgah sini utk baca cerita
jom kita follow2 ok

al-fatihah ~

mimie =) said...

thankzz..
faztee...: eh ye ke...xperasan lak..