Followers

KLIK2....

Wednesday, September 14, 2011

gembira & sedih ???

Salam semua..
wah lamanya mimi xconteng cni kan...
maaf la ye..mse cuti mimi jarang on9..
bg laluan kat adik nak belajar n org laen..
skang da mula sem baru bz ckit...
sbb jadual berterabur lagi..
SEM BARU...AZAM KNE BARU..!!

btw dlm mse mimi x update blog ni...
mcm2 da terjd ngn mimi...
yg sedih..yg happy semua ada..
mimi cerita yg sedih dulu la ye..
hahhaha

mimi ada bergaduh dgn org yg rapat ngn mimi smp xbertegur..
ok tu sgt sakit ati n sedih...
tp bnde ni da mcm immune dlm diri mimi...
da selalu sgt kitorg bergaduh..kadang tuh bnde kecik pon nak gadoh gak..
tp mimi masih berharap yang kami masih lagi boleh rapat macam dulu..
TP
apa yg patut mimi buat...???

arituh kuceng kesayangan mimi  (AJEK) mati...
hadoii..sgt sedey...mimi sgt sygkan die...
kuceng tuh sgt manja..
xbising mcm adik beradik die yg laen...
dgr kata...
tp hayat die xpanjang..
xtau punca die mati...
"baby syg ajek..!!"

sknag mimi cerita yg hapi lak ek..hahhaha
mimi ad berkawan ngn seseorg ni..
pada mulanya mimi mang xley nk terima die dgn baek..
lame2 kami jd baek...
tp mimi xtau cne nak bgtau die yg mimi da boley terima die...
hahhaha...
susah woo mau cri kawan gtu...
mcm2 die wat..
terima kasih kawan!!
kerna kau telah membuat hidupku berseri semula...
kau membuat aku tersenyum...
sekian lama aku tidak tersenyum sendiri...tp kau hadir dan mmbuatkan aku tersenyum kembali..
sungguh aku sygkan persahabatan kita..
jika kau terbace ini wahai sahabat..
ketahuilah bahawa aku adalah insan yg plg bertuah kerana memiliki sahabat seperti mu..
<3 <3 <3

No comments: