Followers

KLIK2....

Thursday, June 9, 2011

tidak layak kah aku..??? & buat org..???

as salam semua...
ape khabar..???hope korg chat2 la ye...
btw en3 ni agak sdey ckit...
mengenangkan org2 zaman sekarang..

knp..??
knp org2 zaman skang ni nak berkawan pon berkire...??
erm..??
ye sgt diakui yg aku bkn lah LISA SURIHANI...bkn TIZ ZAQYAH...
ya....aku xcntik seperti mereka...
tp salah ke aku nk berkawan bersamanya...???
erm...

adkah org2 yg cntik je boleh berkawan ngn die..???
ya aku bkn sesempoi like HY..
aku sgt berbeza dgn nya..

kalu nk dibandingkan kecantikan ku serta lisa surihani...
sgt2 jauh...
tp sbb tu ke die ignore aku smp cni..??
aku bersyukur kerna msih ad lagi yg masih mahu menemani hati yg sepi ni..???

tuk org2 kat luar sne...
kecantikan luaran xmenjamin kecantikan dalaman...
***don't judge a book by its cover***

xsangke masih ad org2 begini...
plus..msih ad org2 yg nak buat2 org..
ermm..
xtau ke bnde2 ni bdosa..???
knp nk buat2 org...
kalau dengki skali pon xpayah la smp nk hanta2 "bende" kat org...
clap2 haribln memakan diri sndr...

n diorg yg buat2 org ni xda civic ke..???
masih percye bnde2 bgini..??
xtau pahala dosa ke..??
kesal ngn segelintir masyarakat yg suke buat2 bnde2 yg xberfaedah ni..
moga mereka yg ter"kena" tu dilindungi dan tabah,...

No comments: